ByREV New Post

ByREV Sticky Post

 

Sylar
––––––––––
Cred ca deja cunoasteti personajul: Sylar! Cei care nu stiu despre ce e vorba sa aleaga alt articol sau sa urmareasca serialul HEROES! Sylar e probabil unul dintre cei mai enigmatici si desigur de departe este si cel mai rau dintre toti cei “speciali” insa de data asta se pare ca Sylar este pus putin […]

F1 China Grand Prix 2007
––––––––––
F1 , China Grand Prix , 2007 01:32 Kimi Raikkonen Wins Brazilian Grand Prix F1 surprise ! Shanghai! Hamilton out, Alonso in (Mcclaren champion) 00:11 e de ras faza asta… ce ghinion pe el frate … si aia niste boi se invart pe langa el de parca’s papusi , ca la teatru !

YouTube Downloader
––––––––––
Daca tot e la moda YouTube asta am vazut ca-mi tot apar cautari prin blog referitor la YouTube Downloader am zis sa usurez munca de cautare si desigur sa pun la dispozitie celor care au nevoie de asa ceva, un program sau mai bine zis o aplicatie online: YouTube Downloader download placut !

Solitaire PocketPC Games
––––––––––
Lucky Piles Solitaire v1.13 [Download] Hit or Miss Solitaire v1.13 [Download] Duke Solitaire v1.13 [Download]

Windows Mobile Themes
––––––––––
Am gasit pe un blog la un japan o carca de teme pentru windows mobile: * for WVGA (EM ONE, G900, Advanced Es) * for VGA/QVGA (W-ZERO3/es, HTC, … ) * for 240 square (Treo700, 750v) * Smartphone Landscape QVGA (X02HT) * PocketPC Windows Mobile Themes Nu am pus nici o tema aici […]

sozo.ro – domenii ro libere
––––––––––
sozo.ro e liber, ma gandeam ca poate nu stiti Cine e mare amator de domenii ro si sa profite un pic de MISSTYPED domains acum are ocazia! bine ca sozo.ro e mai evident si mai usor de pacalit chiar vizual, dar domenii apropiate ar fi foarte multe: [zasx][oiklp][zasx][oiklp] adica luati o litera din fiecare grup si […]

Subway Voyeur Woman
––––––––––
Ce fac fetele cand le dai bani ? Voyeur Video: Underground Subway Voyeur Woman orice !!!

Granivore , o noua specie de grane!
––––––––––
Ca sa vezi cata scoala au primarii nostrii , incat au insamantat in aceasta toamna sute de hectare cu granivore, o noua specie de grane modificate genetic in “laboratoare secrete” denumite: primarii ! Reporterii cotidianului „Lupta în Gorj” au încercat sa testeze gradul de cultura al câtorva dintre persoanele puse în capul treburilor unor comune, pe […]

Spune si mie o poezie !
––––––––––
De mic ma stiu tare nazdravan, nu stiu altii cum or fi fost dar io am fost dracu gol. Cand am zis dracu sa nu va ganditi la ceva metaforic ci la unul incarnat … cred ca eram posedat … atatea rele faceam de am speriat juma de sat, de se ferau toti de mine […]

La multi ani
––––––––––
Pentru Popeye, LA MUTI ANI! 18 ani + ! La multi ani si posturi sute Sa’ti dea netu ce doresti, Sa’ti dea bani si clikuri multe Mult si bine sa’mi traiesti. Si la anul de’o sa vie Tot acile’a ne’om vedea, Cecuri multe sa tot fie; Si de’o da domnul, s’o vrea Bine sa i’ti meraga tie; Tine’o frate tot asa. Asta e un original La […]