Mesaje de Dragoste

  • Daca dragostea
    Daca sarutarile ar fi apa, ti-as darui un ocean intreg. Daca imbratisarile ar fi frunze, ti-as darui o padure. Daca dragostea ar fi spatiu, ti-as darui o galaxie. Daca prietenia ar fi viata, ti-as da viata mea.
  • Eterna iubire
    Privesc inapoi asteptind o regasire, Revad si acum chipul tau, Va fi totdeauna o eterna iubire, Pentru tine, pentru mine, pentru noi.
  • O lacrima pe obrazul meu
    As vrea sa fiu o lacrima in ochiul tau, pentru a putea aluneca pe obrazul tau si a ajunge pe buzele tale, dar nu as vrea ca tu sa fii o lacrima pe obrazul meu pentru ca te-as pierde ori de cate ori as plange.
  • Te iubesc pentru ceea ce esti
    Nu te iubesc pentru ceea ce esti ci pentru ceea ce sunt atunci cand sunt cu tine.
  • Dragul meu
    Ai parut ca un curcubeu, mi-ai luminat cele mai intunecate si nepatrunse ganduri..am stiut atunci ca trebuie sa vin la tine..de atunci suntem un univers, fiecare stea e a noastra, fiecare rasarit e pentru noi iar apusul e doar o chestiune de timp. Te-am asteptat cum asteapta desertul ploaia esti ceea ce ursitoarele mi-au prezis dar […]
  • Un cub de gheata
    Daca cineva in lumea asta poate sa scrie pe soare, cu un cub de gheata, inseamna ca te iubeste mai mult ca mine.
  • Tu esti jumatatea mea
    Pe pamant traiesc sase miliarde de oameni, dar numai tu esti jumatatea mea.
  • Spune ca ma iubesti
    Nu-mi spune ca ma iubesti decat daca cu adevarat ma iubesti, pentru ca s-ar putea sa fac o nebunie si chiar sa cred asta.
  • Ma gandesc la tine cu dragoste
    Nimeni nu i-a invatat pe pesti sa inoate, pe caini sa latre sau pe fluturi sa zboare asta e natural si firesc asa e viata. Exact la fel, nimeni nu m-a invatat sa ma gandesc la tine cu dragoste. Asa e viata !
  • Ma gandesc cu dor la tine
    Daca ar cadea cate o stea de fiecare data cand ma gandesc cu dor la tine, atunci in curand nu ar mai fi stele pe cer. Daca deseara te vei uita la cer si nu vei vedea nici o stea, sa stii ca este din vina ta, pentru ca m-ai facut sa te iubesc atat.
  • Daca ma urasti
    Daca ma urasti trage in mine cu arcul, dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru ca acolo te afli tu.
  • Fara tine
    Fara tine iubirea niciun sens n-ar avea Fara tine sa stii nici nu pot respira Fara tine ma ratacesc, ma pierd si complic Fara tine prin viata sunt un vesnic…NIMIC.
  • Viata mea fara tine
    Pasii mei fara tine nu ma poarta niciunde, Timpul meu fara tine curge in amanunte , Ochii mei fara tine sunt privati de vedere , Viata mea fara tine o eterna durere.
  • Departarea este grea
    Inima-mi plange cu suspine,fiindca tu nu esti langa mine.Stiu, departarea este grea,dar te rog nu ma uita!
  • Vei iubi pe altul
    Tu de vei iubi pe altul (alta) … eu nu pot sa te opresc, Dar te rog sa iti fie mila de cuvantul: TE IUBESC!
  • Daca iubesti ierti orice greseala
    Daca iubesti pe cineva ierti orice greseala … daca esti cu adevarat indragostit crezi ca a gresit din dragoste.
  • Ai ramas doar o amintire
    Ai fost… si ai ramas doar o amintire… dar viata trece si voi lupta sa merg inainte…voi lupta precum trestia lupta impotiva vantului .
  • Atat de dureros
    Stiam ca o sa-mi lipsesti, dar nu mi-am imaginat ca o sa fie atat de dureros!